Hi, it looks like you're in The Netherlands!

You do know we have a Dutch website, right?

• Nederlands
    • Engels

Persbericht: Royal Coster Diamonds Heropent Deuren

Door Alina

Marketing and Communications Advisor with a passion for diamonds and a nose for trends. Always happy to share the latest developments in the jewelry business with you.

April 21, 2020

AMSTERDAM - 21 april 2020, na 5 weken heropent Royal Coster Diamonds morgen op 22 april haar deuren voor het publiek. Vanwege het Coronavirus sloot Royal Coster tijdelijk de deuren. Het was nog steeds mogelijk om binnen te komen om diamanten te kopen, maar alleen voor degenen die een (online) afspraak hadden gemaakt. We vonden dat we pas weer moesten openen als we de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en klanten kunnen garanderen. Gelukkig hebben we daarvoor een reeks nieuwe regels en voorschriften geïmplementeerd.

1,5 meter afstand blijft cruciaal

Conform de RIVM-richtlijnen laten we alleen groepen van maximaal 2 personen toe. Mogelijk zijn er meerdere van deze kleine groepen in de gebouwen. Maar we zorgen er altijd voor dat iedereen 1,5 meter afstand houdt. Dit geldt voor andere bezoekers en onze medewerkers. Veiligheid heeft onze hoogste prioriteit. Daarom hebben we lijnen op de vloeren aangebracht om afstand houden te vergemakkelijken.

Rondleidingen

Het is nog steeds mogelijk om een ​​tour te boeken, zoals een Royal Experience of een Free Guided Tour. Wel zijn er verschillende aspecten van deze tours gewijzigd. Er zijn minder mensen bij de receptie. Daarom kan het wat langer duren voordat u binnen wordt ontvangen. Onze gidsen geven geen handdrukken meer en houden professionele afstand, maar geven toch het warme welkom dat u van ons gewend bent.

Een van de hoogtepunten van de diamanttours is het zien van echte diamantslijpers aan het werk. Door de afstandsregels zijn er momenteel minder diamantslijpers binnen. U kunt ze nog wel aan het werk zien, maar van een wat grotere afstand. Omdat het niet mogelijk is om van dichtbij te kijken, hebben we video’s gemaakt die het vakmanschap van dichtbij laten zien. De goudsmeden werken van achter glazen wanden; hier kunt u nog steeds in de buurt komen.

Aankopen

Producten bekijken en de aankoop van diamanten en diamanten juwelen gebeurt in privéshowrooms. Onze consultants houden afstand en geven u items niet rechtstreeks aan. Ze schuiven deze over de toonbank.

Andere voorschriften

Alles wat we doen, is om te voorkomen dat het coronavirus zich verspreidt. Collega’s die zich niet lekker voelen, komen niet naar hun werk. Om alles soepel te laten verlopen, moedigen we bezoekers aan om rondleidingen en afspraken online te boeken. Zo weten we hoeveel mensen we kunnen verwachten en laten binnenkomen. Het is ook nog steeds mogelijk om een ​​online diamantconsult te boeken. Onze diamantadviseurs kunnen met u praten via de websitechat, Facebook messenger, WhatsApp of videogesprekken.

Other recommended articles

Bekijk alles